maandag 28 december 2015

.♥.Nagenieten van de mooie dagen..♥.

Welcome♥ Lieverds♥..
Nog even nagenieten van de afgelopen mooie tijd..
                                                     ♥ 
♥ 
De kerst♥ is weer voorbij ..
het was Zalig♥ met mijn lieve kids♥ en kleindochters♥♥ 
 mijn vader♥ en broer♥..;)
en mijn vriendje♥..
( ja het is weer oke
laat ik jullie♥ nog even beetje van het  kersthuis zien.
onze mooie pastel boom overdag..;)
het is mijn eerste kunst sneeuwboom♥
 die ik gekocht heb in opruiming vorige kerst..;)
had zoveel pech altijd ..
met vroegtijdige dennennaald uitval..
 dus dit is nu wel  goed zo..hihi..;
♥ 
de kaarsjes van alle advent  zondagen zijn nu weer uit.. 
Het waren mooie drukke dagen ..lieve zucht
het lukte mij niet een post voor de tijd te plaatsen..
maar..nu laat ik♥ het toch even paar foto's zien..;))
mijn kussen uil
♥ 
de mini boom met de lieve zelf gemaakte engeltjes
de prachtige Engel die ik speciaal kreeg 
( van mijn lieve vriendje
een stille mooie wens♥ van mij kwam uit)..;) 
♥ 
de deurkrans..
de boom met haar vogeltjes en lieve♥ engeltjes♥ 
en 
in de avond met lampjes aan zo gezellig!..;)
♥ 
het kerst dorpje overdag..;)
het oude zelf geschilderde engeltje♥ 
ja het  is allemaal snel gegaan ..
toch geniet ik nog van de mooie sfeer.♥.
alleen jammer..
 dat mijn  jongste lieve dochter♥  nu ziek was
op eerste kerstdag♥.. (ik♥ vorig jaar)..;(
♥ 
het vogelkooitje  
op de achtergrond de lucht mooi blauw♥ vanochtend..
Ja het weer♥ blijft extreem warm voor deze maand december  van het jaar.. 
elke dag wel Lente weer om te wandelen ..;)
al heb ik liever sneeuw♥ ;).!!
Lieve♥ Dionne♥ met haar cadeautjes..;
even uitpakken hihi..;)
een (kussen)konijn ..;))
ohh kijk Dionne  ..
wat is dat nu weer?..
hihi..;)
Lieverds dit was het voor vandaag .. 
ik kom nog één keer langs..
 om het oude jaar af te sluiten...;) 
morgen komen
 mijn lieve kleindochters logeren dus dat word
weer  dikke pret!!


Genieten♥ jullie ook van de komende dagen..
even terug kijken naar het afgelopen jaar 2015♥..
Bedankt voor de visite lieverds♥..
 Heel veel Liefs♥ 
Gaby XXX
byebyebye

5 opmerkingen:

Marguerite zei

Ohhh wat een gevulde boom heb jij!!

Simonne's fantasiestudio zei

Voor u ook een gelukkig en gezond nieuw jaar !!
groetjes van Simonne

Anoniem zei

Lieve Gaby ik red het niet meer dit jaar om nog te komen en daarom wens ik je een goed uiteinde en een heel goed gezond begin van 2016 voor jou en iedereen waar je van houdt !!!! We zien elkaar volgend jaar zeker weer ( dat klinkt zooo ver weg 😉) en ik ben blij met jou !!! Liefs van mij xxxx Marjo

It's me zei

Mooi hoor allemaal!...geniet van deze tijd lieverd ....ik denk niet dat ik een oudejaarspost maak...het was niet echt mijn jaar...ik wil verder....en niet meer achterom kijken...tis allemaal al moeilijk genoeg ....liefs Ria x❤️

Josephine zei

Lieve Gaby,

Wat is het toch een feest bij jou in je
PRACHTIGE huisje. Jou kleinkindjes boffen
maar met een Omi die zoveel moois maakt en
het huis omtovert in een heerlijk warme sfeer
met ZOVEEL te bekijken, GEWELDIG!!!

Je boom is SUPER mooi, trouwens alles wat
ik hier voorbij zie komen.

En dan die lieve Dionne, zorgvuldig zijn pakjes
uitpakken, wat is het toch een lieverd.

Geniet van de logeerpartij, heerlijk de meisjes
weer om je heen te hebben, en wat zullen ze weer
verwend worden ;-)))

Lieverd, ik wens jullie allen een bruisende jaarwsseling,
en stap vol goede moed 2016 binnen.............

♥H♥e♥e♥l♥ veel liefs,
Josephine
xxxxx