donderdag 31 december 2015

.♥.Goodbye 2015 ♥Welcome 2016 .♥.


                ♥♥ Welcome  Lieverds ..
                 Het aftellen gaat beginnen..;)
                                                     
                                         

Dit is Ilse mijn oudste lieve♥ kleindochter
 even een model♥ voor mij.. zo Lief
vond ze♥ ook heel leuk
om al de mooie wensen♥ uit te strooien..;)
 ik ga ze proberen te vangen..;)
dan geef ik iedereen een licht puntje van Geluk.
de sprookjesmuisjes♥ slapen nog even door ..;)
Ik wil jullie♥ ook speciaal bedanken..
 voor het bezoek en vooral steun van het afgelopen jaar..;)
Bijzondere vriendschappen zijn ontstaan..
die je toch veel vreugde schenken..;)
Samen beetje delen is het toch veel fijner..;)
ook dankbaardat het nog steeds goed♥ gaat met mij..
nu weer 2 jaar verder na mijn diagnose kanker..
dat is klein Geluk♥ hebben..;)
lieverds♥..
zo Lieverds nu gaan we echt
 de laatste dag♥ van het  jaar in..
Ik proost alvast op heel veel 
Geluk..♥..Gezondheid..♥..Liefde..♥.. 
en alle liefs♥ voor iedereen!!! ..;)))
op naar een schitterend♥..
Dikke Knuffels♥ van ons♥♥ 
Liefssss♥ Gaby.xx♥xx♥xx♥xx




zzzzzz.. tot volgend jaar♥ ..;)
Enjoy!!
X

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Lieve Gaby,

Ik wens jou en iedereen die jou dierbaar is een heel gezond en sprankelend 2016. Ik hoop uit het diepst van mijn hart dat het nieuwe jaar jou heel veel lichtpuntjes zal gaan schenken!

Fijne jaarwisseling en liefs, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Voor jullie ook alle goeds toegewenst in 2016,Gaby.

Groetjes Ans

It's me zei

Wat een lieverd is Dionne toch....hele fijne avond lieverd.....tot volgend jaar liefs van mij x❤️

Josephine zei

Lieve Gaby,

Wat ben je toch een lieverd, bedankt voor alle
lichtpuntjes die je aan een ieder hebt geschonken.
Ik zal hem in mijn hart meedragen!!!

Ook voor jou wens ik heel VEEL lichtpuntjes
in 2016, en dat het zo goed zal blijven gaan met je.

PRACHTIG die foto met je kleindochtertje, echt
een fotomodel hoor, en heel mooi heb je het
samen gevat in die fantastische collage.

Bedankt voor al jou mooie posten in 2015, heb er
van genoten.

Veel liefs,
Josephine
xxxxx

Anita zei

Lieve Gaby, wat een mooie post! Wens jou natuurlijk hetzelfde: een mooi, liefdevol en gezond 2016 met heel veel lichtpuntjes. Liefs! X

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Hallo wil je bij deze een gelukkig nieuwjaar wensen, wat aan het rondkijken in blogland jammer genoeg is het me nog steeds niet gelukt om een blog te zetten ... De rust in huis is nog niet optimaal, de privéomstandigheden en de drukte van de feestdagen en al de kleinkinderen vergen zoveel energie dat het gewoon niet lukt ... hoop snel weer een blog te maken als ik weer wat meer rust kan vinden ... tot dan geniet ik van jullie mooie foto's en verhalen ... wens jullie een gezond en mooi 2016 ... Lieve groet Rosita

Tante Mali zei

Dear Gaby,
thank you so much for your lovely visit. Happy to have your around.
All my best to you and yours
Elisabeth