vrijdag 14 november 2014

.♥.Ben ik even weer met Lolly poppetjes en ...♥


Hi Lieverds..♥
Jaaa.. het is een tijdje geleden en mis jullie♥ posten erg..het doet me echt verdriet snif.. 
maar er is ook veel gebeurd..vertel het straks nu ff beetje genieten♥ en ga ik proberen een leuke post♥ te zetten
 maakte ze eigenlijk al een tijdje terug..
                                                    Kijk.. enjoy..!
                                                       
Dit is Rosi♥..
het zijn lolly poppetjes die straks met kerst♥ in de boom gaan zitten..
Dit is Nomi♥ ..
met blauwe rozetjes en antiek kant kraagje..
Dit is Fleur♥..met haar krulleboltje♥..
Dit is Fenna♥..
ja ik heb ze allemaal een leuke naam♥ gegeven .. 
ze zijn met z'n viertjes had al eerder deze lolly poppetjes gemaakt weten jullie nog?
hihi nu even samen met zijn vieren.. 
ieder een ander feesthoedje op..
zijn ze niet schattig..lieve zucht.

Kijk dit zijn Lieke♥ en Lara♥ nog met Kiki♥ 
in het midden die ik al eerder maakte..
Ze♥ willen jullie♥ een beetje verrassen met ..
♥ 
een lief♥ Kaartje voor jullie♥..
 voor alle lieve berichtjes♥ op mijn vorige post...


Jaaaaa..voor jullie allemaal♥ ..ook dat jullie♥ weer op 
visite komen..

even een rondje liggen...
Nomi♥ ligt al ergens anders op de droge hortensia´s..
Vandaag was weer prachtig♥ weer met het zonnetje☼..
Ben vandaag alleen naar Eleonore♥ geweest in Geleen een mooie Brocante Kerst Fair♥..


Dit was beneden  haar winkel de kelderruimte..
prachtige versiert in Kerstmis sfeer♥..

♥ 
Deze mooie vogelkooi♥ stond in haar winkeltje.
ooohhh met een echt geel pietje♫..
ze was beetje bang van de drukte ..zucht..:(


Dit mooi meisje♥ met roze kristal flesje achter haar heb ik gekocht..


Deze collage maakte mijn lieve dochter♥ voor mij..♥
♥ 
Over mij...
 ben  nog in behandeling bij psycholoog voor mijn depressie..
Het is erg zwaar..er is veel gebeurd de afgelopen tijd ..
ook mijn vriend die de relatie heeft verbroken per mail..
 wat me veel verdriet heeft gedaan..
vooral ook omdat het niet persoonlijk afgesloten is.. 
een communicatiestoring waar ik zo ongelukkig in was geworden..
ik ben zo erg emotioneel de laatste weken..maanden ..  de rust is er nog niet..maar
ik probeer  de draad weer op te pakken.. 
en ben ik nu in mijn huis gaan klussen en vooral opruimen ..
als afleiding alles gaan veranderen..
ik probeer een nieuwe start te maken  voor mijzelf..
Het gaat niet zonder zweet en tranen .. 
ze denken dat het door de combinatie van hormonale therapie komt ..
Mijn leven is erdoor verandert.. 
ik denk dat  iedere vrouw soms een hormonale storing  in het leven mee maakt.. Triest ..
Ik hoop dat ik nu stap voor stap  met positieve mensen om mij heen er doorheen kom..
Met mijn lieve kinderen  en kleindochters om mij heen...
ook moeilijk voor hun soms om mijn verdriet te zien..:( 
door deze post te plaatsen is het al een kleine stap..ik ben er nog lang niet..
de angst blijft nog wel even..
hopelijk dat jullie er beetje begrip voor hebben..
dat ik door mijn geregelde blokkades veel mis ben gelopen in blogland.. 
.. 
Deze mooie tekst zegt al veel..;)




Lieverds♥ bedankt voor jullie♥  visite ..
ga me  straks bezig houden als ik weer tijd heb ..
met een nieuw slaapplekje..
 voor het
lieve muizen prinssesje 
Minny♥.
wat ik bij lieve Marijke♥ heb gekocht tijdje terug 
voor mijzelf ..;)

Lieverds♥ dat zien we de volgende keer weer..
ik♥ hoop snel..
Dikke knuffels en Liefsssss♥ 
Gaby..X♥X♥X
en ondertussen in dromenland..
Dionne..zzzzzzzzzzzz...:)


18 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Gaby, wat een lieve Lolly popjes heb je gemaakt. Dat wordt straks echt een heel bijzondere en lieve boom denk ik. Laat je dat ook zien? Ik ben nu al benieuwd. Ik most een beetje lachen om je hond zoals ze ligt te slapen...dat pootje..aaah.. Fijn dat je laat weten hoe het met je gaat en ik hoop dat je nog heel veel kleine stapjes in de goede richting mag zetten. Dat is uiteindelijk ook een grote stap toch? Neem de tijd en blijf dicht bij jezelf...sterkte..
lieve groetjes Miranda

theromanticrose zei

Ciao!Che bello rivedere le tue dolci immagini!Mi raccomando reagisci ,fa bene alla salute!Un abbraccio!Rosetta

Ans van Ispelen zei

Wat maak je toch prachtige popjes.
En wat een ellende toch,wat je meemaakt.
Uitmaken per mail,dat is ook erg heftig.
Je kunt het er eigenlijk allemaal niet bij hebben.
En je hoeft je beslist niet schuldig te voelen,hoor.
We wachten geduldig,je hoeft niets overhaast te doen.
Jij bent nu het allerbelangrijkste,
neem te tijd.

Liefs Ans

Mijn kleine wereld zei

Wat heb ik weer met open mond zitten kijken naar je leuke creatie's, wat een leuke popjes!
Gaby, ik heb veel bewondering voor jou, goed van je dat je in al deze ellende niet bij de pakken blijft zitten en probeert de draad weer op te pakken. Het zal tijd vragen maar het komt ongetwijfeld terug goed met je.
Gelukkig heb je een leuke hobby waarin je je kan uitleven om je zinnen te verzetten.
Veel moed, ik denk aan je.
Liefs,
Christelle

Home and Lifestyle zei

Wat heb je mooie poppen gemaakt, fijn ook dat je daar je afleiding in kan zoeken. Dat heb je met alles wat je overkomt wel nodig. Een relatie per mail beeindigen is heel ongepast, dat doen pubers maar van een volwassen iemand mag je wel iets anders verwachten. Geen wonder dat je dat allemaal veel verdriet heeft gedaan.

Gelukkig zoek je wel je afleiding. Ik wens je veel kracht en moed om verder te gaan...ik hoop dat de zon voor jou uiteindelijk flink gaat schijnen.

Fijn weekend lieve Gaby. Liefs, Ingrid

Esther zei

Altijd fijn om weer even van je te horen. Als ik de hartjes in mijn bloglijst zie staan, begin ik al te glimlachen. Wat moet je veel doorstaan de laatste tijd. Ik wens je heel veel positiviteit en liefde toe. En nog heel veel mooie creaties (ze zijn echt prachtig).
Groetjes, Esther

Anoniem zei

Lieve Gaby,

Wat heerlijk om weer een berichtje van je te lezen. Geweldig om je popjes te zien.

Aan je ellende schijnt maar geen einde te komen, wat afschuwelijk voor je om via de mail te moeten horen dat je een einde maakt aan een relatie. Dat zegt meer over hem dan over jou.

Ik wens je heel sterkte om ook deze klap te mogen verwerken. Wees lief voor jezelf en neem de tijd,een depressie vergt een lange weg maar dat had ik je al per mail geschreven.

Liefs,
Ingeborg.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieverds..♥
zit me hier echt helemaal in tranen..
het doet me goed weer van jullie te lezen..
het geeft me beetje moed en kracht ..heel veel liefssss.. Gaby..XXX

Marjon zei

Ik vind het fijn dat je er weer bent.....met je prachtige creaties en wat vind ik het naar voor je dat je het zo moeilijk hebt en zoveel verdriet...maar volhouden en geniet van de lieve mensen om je heen....heel veel sterkte en veel liefs Marjon

Marjon zei

ps mooi bij Eleonora, ben ik vorig jaar ook geweest...

La Blomst-Living zei

Je hebt veel narigheid meegemaakt en absoluut onbegrijpelijk dat je vriend via de mail een einde aan jullie relatie maakte. Daar is moeilijk mee om te gaan, logisch!
Het is goed dat je lieve kinderen en kleinkinderen hebt waar je je aandacht op kan richten en een schattige hond en een fijne hobby! Je hebt weer veel moois gemaakt! Sterkte verder hoor!
Liefs, Linda

Unknown zei

Wat een lieve popjes heb je gemaakt Gaby. Zo lief in die zachte kleurtjes roze en wit. Neem lekker de tijd voor je zelf. En je heb denk wel gelijk dat iedere vrouw wel een keer in haar leven over hoop ligt met haar hormonen. Lekker genieten van je kinderen en kleinkinderen, want die zijn er tenslotte altijd voor je. En je lieverd van een hond. Want die zijn altijd trouw. Dat je vriend de relatie per mail eindigt is wel een beetje laf. maar het zegt inderdaad meer over hem dan jou. Meis probeer er boven te staan. Ook voor jou gaat het zonnetje weer schijnen.
Liefs Brie

AweSomeLiving By Rosita de Jongh zei

Lieverd wat ben je toch sterk .. dat alles je teveel is geworden is te begrijpen je verdriet en boosheid is ook helemaal terecht dat moet er eerst uit voor je weer de rust kan vinden in jezelf ... gelukkig heb je mensen om je heen die heel veel van je houden en je verdriet best wel begrijpen ... heerlijk dat je je passie weer oppakt tis mooi dat je dat lukt en je ook lekker bezig ben in je huisje ... even andere gedachtes is goed .... heerlijk je weer even te lezen en te kunnen genieten van je prachtige creaties ... wens je heel veel sterkte met alles dikke knuffel ... lieve groet rosita

Peter Veen zei

He lieve Gaby! dit moet toch echt telepathie zijn want ik liep vandaag aan je te denken en vroeg me af hoe het met je gaat!

Goh, wat heb je veel meegemaakt en wat knap eigenlijk dat je toch weer de draad opgepakt hebt en dingen aan het veranderen bent in je huis. Opruimen .......? aha! dan kun je misschien nog VEEL meer van de mooie dingen die je hebt gemaakt neerzetten en ophangen!!!

Wat zijn ze leuk je lolli-popjes! Ik kende ze nog niet maar sjonge jonge Gaby! MOOI!

Mooi popje heb je gekocht op de Kerstfair! Mooie collage heeft je dochter ook voor je gemaakt!

Net als anderen vind ik het altijd fijn om je hartjes in de bloglijst te zien staan want dan weet ik dat er weer iets moois te zien is en dat je ook iets wilt delen (knap!!!)...ik heb begrip voor je verdriet....

Fijn dat je schrijft hoe het met je gaat en fijn om te zien dat er een klein lichtpuntje is! Het begin is er!

Jouw blog is op zich al een lichtpuntje voor je lezers (of moet ik vrienden zeggen?!)

Hou je haaks lieverd, ga door, je komt er wel!

Ontzettend heel veel liefs van Pink xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Josephine zei

Lieve lieve Gaby,

Natuurlijk lieverd blijven wij bij jou op visite komen. Net als Pink had ik ook al een paar dagen dat
ik steeds aan je moest denken, wel
veel vaker hoor maar heel sterk de
laatste paar dagen. Ben blij weer iets van je te horen en te zien.

Wat goed te lezen dat je alleen
naar de Brocante kerst Fair geweest, heel knap van je en wat heb je daar een schattige spulletjes gekocht.

De collage van je lieve dochter is
echt PRACHTIG!!!
Meis toch, het zit je ook niet mee,vreselijk te lezen dat je per mail kreeg te horen dat de relatie voorbij is. Iemand die zo laf is kan je maar beter kwijt zijn meis,
sorry dat ik dit zo grof zeg maar heb er gewoon geen woorden voor.
Uiteraard doet het heel erg zeer en geeft het je veel verdriet maar
gelukkig slijt dat na een tijdje dat is zeker.

Knap van je dat je je huisje aan het veranderen en opruimen bent om een nieuw begin te maken,
ZEER POSITIEF. En gelukkig ben je heel creatief waar je veel geluk in kan vinden. En wat zijn deze
lolly popjes ontzettend mooi en
lief, net zo lief als jij bent.

Lieve Gaby, ik wens je heel veel kracht en sterkte toe. Geniet van alle mooie momenten met je kinderen en kleinkinderen.
En heel erg bedankt voor het lieve kaartje voor ons allemaal.

Hoop dat we snel weer iets van je mogen horen...............

Heel veel liefsssssssssssss
Josephine, en een dikke knuffel...
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

What's in a day zei

Ha lieve Gaby, je post begint zo vrolijk, al die mooie vrolijke kleurtjes en dan lees ik aan het eind dat het toch even niet zo fijn is bij jou.
Wat een tegenslag, maar je positiviteit die je uitstraalt hou die vast hoor, heel veel sterkte met alles en laat je niet opjagen, wij zien vanzelf weer een post van je.

Lieve groetjes, Eefie

It's me zei

Hee lieverd...ik geef je eest even een hele dikke knuffel....kom hier.....xxx!...meis wat naar allemaal....zo moeilijk....maar dingen gebeuren nou eenmaal in je leven hoe moeilijk ook..!..hier gaat het met mijn hemmes ook niet goed hij heeft een burn-out ....en loopt al maanden te tobben...en voor mij ook erg moeilijk allemaal.!...er komt heel veel op mijn bordje wat ook al aardig vol begint te raken.....maar ik moet sterk zijn....en wil ook sterk zijn...leef met de dag en dat helpt echt...!...hele fijne zondag pas goed op je zelf..!...x!

Atelier Valerie zei

Dag lieve Gaby,
Wat ben je weer heerlijk aan de slag geweest ...
Mooie en lieve poppetjes ...
Ik wens je een positieve toekomst tegemoet ...
Lieve groetjes Valerie ♥♥♥