vrijdag 2 augustus 2013

.♥.Ik zag 2 ..? en nog meer met Juultje...?...♥.

Hallo Lieverds...;))
                                       .♥.
..
jaaa het is weer een tijdje♥geleden 
maar het is ook heerlijk tropisch☼ zomer♥ weertje...
dus even wat heerlijk♥ nieuws...;)))
♫Ik zag 2 aapjes kastje hangen o.. dat was een wonder...♫..;))
Deze gehaakte aapjes♥ hingen in een handwerkwinkel waar ik♥ altijd kom ..
..
..
Lief♥ hé..!
..
..
 ik laat hier tussen door mooie♥  pioenrozen♥ zien van de afgelopen weken♥..;)
en....
..
..
..kennen jullie Juultje nog van de kerst swap vorig jaar♥ die ik kreeg♥ ..!
.♥.
..
Ze♥ had het zó warm♥ dus heb haar een kleine verandering♥ gegeven ze♥ vind het hier heel fijn♥..;))
..
..
met haar roze wangetjes♥ en.. 
jaaa.. kijk maar goed..
 wimpertjes♥ en roze♥ lippenstift ..
ze is zo blij♥..
.♥. 
..
.♥.
Loopt ze heerlijk tussen de lekker nieuwe  (blauwe)taartjes..
prinses Livia♥ zit ook te kijken♥  ..
..
..
Puk komt  ook bij Juultjezitten en ze♥ vertellen..?
Ze vind haar♥ nieuwe zomerschoentjes en haarbandje♥ mooi..!!
..
.♥.
.♥.
Juultje♥ vraagt..wat  hier in het mooie♥ bewerkte♥ doosje♥ zit..?
ja.. dat is nog een verrassing..;))
en het heerlijke♥ gebakje♥ met kersen♥ is ook nieuw♥ hé..  ?
..
..
  ..
dat zien we♥ de volgende keer maar wat..??? ..;))))
Helaas zie ik nu dat de foto's♥ niet heel erg duidelijk zijn 
sorry dames♥..;(
..
..
nog even langs bij prinses♥ Livia
..
..
ff Pinkelientje♥ wat zeggen...?
 .♥.
.♥.
Lola♥ ook nog even..???
.♥.
.♥.
♫ik♥ zag 2 beertjes♥ ..olalala o dat was een wonder..;))) ♫
 ik♥ en mijn vriendje♥ hihi..;))
.♥.
.♥.
nu ben ikke♥ wel moeeee..zegt Juultje♥ .!!
.♥.
.♥.
hebben jullie♥ heerlijk♥ even kunnen genieten♥ ondanks de warmte♥☼ ...ja hé..;))
en Sandra♥ knuffel♥  van mij♥ en voor Marlijntje♥..zegt Juultje♥..;) 
Wij♥ gaan er weer vandoor♥..;))
Heel fijn♫ zomer☼ weekend♥ lieverds♥..;))
Liefs♥ en Liefs♥ tot snel weer♥.. 
Hugs♥ Gaby♥.x♥x♥x.;))
♥♥♥
♥♥

en nu ga ik smullen mmm..;))))
.♥.
.♥.

13 opmerkingen:

Marijke van Ooijen zei

Lieve Gaby,

Ohh...dit aapjes zijn zo snoezig!!!
Vooral dat meisjes aapje met haar roze jurkje...

En ja meis je pioen rozen zijn zo prachtig,
wat een super dikke roze dotten zijn het...
Da tis echt genieten hoor..

Jouw kleine popje is beeldschoon, die schoentjes
met stipjes zijn zo schattig...
Wat zit ze dar lekker met haar berenvriendinnetje..

Ik wens je een een heel fijn week-end,
Marijke

sharon's shabby creations zei

Hoi Gaby,

Wat een snoezige post en zo heerlijk weer met al dat roze!!!

Ik wens je ook een fijn weekend!!

Veel liefs Sharon

blauwruitje zei

Ha die Gaby, wat een warmte he? Volgens mij is het bij jullie nog warmer dan bij ons. Wij hebben nog de zee en het Ijsselmeer die wat verkoeling kunnen brengen. Wat ziet Juultje er enig uit. Lekker zomers en zo te zien heeft ze het erg naar haar zin bij jou. Binnenkort zal ik mijn poppenfamilie weer een berichtje laten sturen. Marlijntje stuurt jullie ook haar knuffels en laat gauw weer wat van zich horen. Fijn weekend en lieve groetjes Sandra

Josephine zei

Lieve Gaby,

Wat een heerlijke apen snoesjes
zijn dit zeg, en ik denk dat jij ze vast gaat maken, hihi.

Meisje toch, wat is Juultje
schattig geworden en helemaal
gekleed voor de zomer.
Haar schoentjes zijn zo lief.

En mijn hemel zeg, wat een schoonheden van pioenen heb je
gehad, de foto'szijn zo mooi die je ervan hebt gemaakt dat je ze zo wel kan inlijsten om er steeds van te kunnen genieten.

Lief ook je blauwe gebakjes allemaal. Tsja.....en wat zit er nu toch in dat doosje met vraagteken.
het is dan wel snik heet maar je bent flink bezig zeg, knap hoor van je.

Ben zelf nu ook weer bezig met een beessie maar met deze warmte gaat het niet zo snel bij mij, hihi.

Is je pinkie al weer helemaal genezen??? Lieverd, geniet van
een heerlijk weekend,

Veel liefs en dikke kus,
Josephine

Unknown zei

Wat een leuke, roze blog heb je!!
Ik kan er veel inspiratie op doen om zelf aan de slag te gaan op de kamer van mijn dochtertje!!
echt heel leuk!
Ik ben zelf namelijk begonnen met bloggen en vind het heel leuk om overal even rond te neuzen;)
Groetjes Wendy (wendy-modern-brocante)

Bernadett zei

Schone Blumen und Spielzeugen...Ich liebe das Barchen...:)

It's me zei

Heerlijk je bent er weer wat een leuke zomerse post!......geniet van het mooie weer .....liefs van mij...x!

Unknown zei

Ik ben ook volger geworden van je blog
wat ontzettende schattige foto's zeg
mooi gemaakt.

Unknown zei

Hey lieverd,wat een prachtige post heb je gemaakt van je mooie werkjes, genieten zeg!!
OOk van je prachtige pioenen, heerlijk kleurtje is dat hè :)
Zelf ben ik op dit moment ook aan de haak , ga er snel een post over maken hoor, het is zooooo verslavend, jouw aapje is superschattig!
Je wil niet weten hoe vaak mensen me vragen hoe ik zo snel borduur maar ik heb héél veel kleine borduurtjes door de jaren heen verzameld waar ik nooit niks mee deed en die ik nu afwerk, nog wel een paar koffers vol dus ik kan nog even vooruit hoor :)
Geniet van het lekkere weertje, liefs, Sonja xxx

Jolanda zei

Hello,

Leuke spullen maak je!!

Fijne dag,

Jolanda

Jan zei

Sweet, sweet creations! Your post made me smile. Thanks! -- Jan

Marijke zei

Leuk je aapjes en popje!
En ooo mijn lievelingsbloemen pioenen!
Geweldig liefdevolle creaties!
groetjes van Marijke

Frederika zei

Wat veel leuks en liefs in dit blog. Prachtig.
Groetjes Frederika