maandag 17 juni 2013

.♥ een pink..pechvogeltje...♥.

Hallo Lieverds♥...    

                                   
neen.. dit is niet het  pechvogeltje♥ maar... 
Ik..helaas vertel het zo wel ..;((
Deze was het laats uitgevlogen koolmeesje♥ uit het vogelhuisje♥ in mijn tuin♥..
Ik♥ zag haar♥ op de waslijn zitten oooooh ze bleef nieuwsgierig♥ bibberig kijken♥ van.. 
wat  ik♥ nou ga doen.. snel een  foto♥ maken ..;)))
jaa..heb veel in de tuin♥ gewerkt.. 
(♥dus weinig tijd♥ gehad om te bloggen♥ Sorry dames♥.. ;()
maar ook door mijn onhandigheid plette ik het topje van mijn  pink♥ met een steen omdraaien..poehh
 
met als gevolg een gebroken pink♥ en daarbij nog piepklein stukje bot afgebroken ..
ja nu moet ik 3 weken♥ soort vingerhoed spalk dragen..lieve♥ zucht..;(((
maar hier♥ was het afgelopen  weekend pink pop♥ 
en zei mijn lieve dochter♥:  "mam"♥ geen gek idee om om om deze foto♥ te maken 
pink (gebroken) pop♥ ha ha..;))
ach pijn heb ik♥ gelukkig♥ niet het is beetje onhandig nu dat wel ...;(
Ik laat nu nog paar collage♥ zien van mijn tuin♥ .;)

De klimop♥ heb ik al een tijd in Hartvorm♥.
mijn Lief ♥vriendje♥ heeft vorige week overal wat nieuwe bloemetjesgeplant ..;))
Hier ligt Dionne♥ ook te kijken van wat is er toch allemaal?.. en slaapt♥ rustig verder ..;)))  
heb pink♥ kleur  stoeltjes♥ gekocht
 (zijn v Cranenbroek 9,95 en mooi stapelbaar..;)))
een paar houten stoelen♥ waren kapot..dus..;))
een leuk kleurtje♥ vind ik.. je♥ word er vrolijk♥ van toch..;))
Deze rups ook gesnoeid die was in het begin piepklein♥ en word nu  elk jaar dikker♥..;))


Ja een tuin♥ is veel werk...lieve♥ zucht
De Pioenrozen♥ zijn er weer..Prachtig♥ hé ..? 
Zo lieverds♥ dit was het weer zo'n beetje 
volgende keer♥ weer iets leuks♥ zelf gemaakt..;))
gaat nu door mijn gebroken  Pink♥ wel wat langzamer..lieve♥ zucht♥...;) 
Genieten♥ jullie♥ van de Zonnige☼ week♥ 
véééél Liefs♥ Gaby♥..
♥ ♥ 
♥ ♥
 

  

16 opmerkingen:

bluemchenmama zei

Oh my Dear,

what have you done? If you have only one hand, it´s very bad. You can do nothing. I hope it´s hurt not so much.
Your garden and your flowers are so beautiful and I like your gardenchairs in pink. What a wonderful colour.
Enjoy the time in your great garden and in some days you will be the same like the accident before.

Have a good time - I think on you

Lovely greetings from your
Bluemchenmama

Unknown zei

Oh lieverd, wat erg, gelukkig heb je geen pijn maar om nu lekker creatief bezig te zijn kan je dit soort ongelukjes echt missen hè. Ik wens je dan ook héél veel beterschap toe en hopelijk mag die pakking er snel weer vanaf.
Intussen maar lekker in je prachtige tuin zitten, wat een hemels plekje heb je daar, lekker van genieten hoor Gaby,
dikke beterschapsknuffel van mij xxx

Ans van Ispelen zei

Beterschap met je gebroken pink.
Het is toch wat.
Doe maar rustig aan hoor.
En wat ziet je tuin er prachtig uit.
Die buxus-rups,wat een leuk idee.

Groetjes Ans

Home and Lifestyle zei

Wat vervelend Gaby, dat je pink gebroken is! Een ongeluk zit in een klein hoekje. Ik hoop dat het allemaal snel herstelt zodat je wat minder onthand bent.

Lieve groet, Ingrid

blauwruitje zei

Goh joh wat een pech met die pink. Hopelijk lukt het snel weer om er alles mee te doen. En heerlijk je tuin. Bij jullie is het aanzienlijk beter weer geweest dan bij ons, de afgelopen tijd. Nu schijnt het zonnetje weer lekker. Groetjes Sandra

Wateringen zei

Heey lieve meid,

Jemig je hebt je pink gebroken...wat een pijn
heb je dan...en wat een pech!
Ik hoop dat je snel weer herstelt ...

En wat ziet je tuin er beeldschoon uit, net
een paradijsje...wat schattig de roze tinten..
En die stoeltjes zijn zo lief en schattig van kleur..!
Wat staat het leuk met je roze parasol..
Ik wou dat ik een kopje thee met je kon drinken in
jouw sprookjes tuin..

Lieve meis, ik hoop dat je snel beter bent, en
geniet lekker van het zonnetje..

Toedelsssss en snoezelsssss,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

It's me zei

Wat naar van je pink !!..je tuin ziet er echt geweldig uit hoor...leuk al dat roze !!!...liefs van mij...x !!

sharon's shabby creations zei

Hoi Gaby,

Jeetje wat een toestand zeg!!! Lijkt me erg pijnelijk!!! En dan ook lekker tuinieren en knutselen!! Petje af!!!

Het staat er bij jou weer erg mooi bij allemaal!! En wat snoezig al dat roze, ik kijk uit naar je volgende post!! Doe rustig aan we hebben geduld!!

Veel liefs Sharon

Josephine zei

Och lieverd toch, je bent
letterlijk een pechvogeltje.
Hoop dat je pinkie een beetje
snel zal genezen want het voelt
vast als een straf als je niet
heerlijk creatief bezig kan zijn.

Jou buxusrusp, ohhh ongelooflijk
mooi, en wat een werk zeg omdat
zo strak te krijgen. Wel heel
leuk werk hé. En wat lief van
je vriend meis dat hij jou
zo heerlijk in de bloemetjes
heeft gezet. Je tuincollage is
PRACHTIG Gaby en wat orgineel de
hartvorm bij de klimop.

Je nieuwe tuinsetje is ZOOOOOOO
lief, die kleurtjes en dan de
planten helemaal in kleur
aangepast, SUPER!!!

Geweldig hé dat de pioenen er
weer zijn, heb zelf ook twee
bossen witte staan, in ben gewoon
verliefd op deze bloemen, zo
mooi en ze ruiken hemels.

Meissie, geniet maar heerlijk
van het mooie zomerweer, rustig
aan doen hoor, en sterkte met je
pinkie, hahaha.

Veel liefs,
Josephine
♥♥♥

Anita zei

Oeps je bent inderdaad een pechvogel ;-)
Beterschap met je pink!
En wat een prachtige tuin. Pff daar heb je je handen wel vol aan.
Zó leuk die rups!
Een hele fijne avond. Groetjezz lfs mij

idémakeriet zei

O wat een pech joh die kapotte pink.
Daat zit je mooi mee, hoplijk geneest het snel.
Wat leuk zeg die rups in je tuin, erg leuk idee.
Liefs Gerda

Juliëtte zei

Lieve Gaby,

Ach, lieve schat, wat naar nou toch! Een gebroken pink!Toevallig was ik vorige week met mijn oudste dochter stenen aan het stapelen en toen zat mijn ringvinger ertussen. Gelukkig alleen maar een blauwe nagel.
Brr.. je zal voorlopig er nog wel even last van houden.
Maar je tuin ziet er geweldig uit.

Veel liefs, Juliëtte

Simonne's fantasiestudio zei

Zo zie je maar : een ongeluk ligt op een klein plaatsje.....maar je hebt een prachtige tuin om van te genieten !
groetjes,
Simonne

Kays Kids zei

I love your beautiful garden.Especially the thyme in the shape of a heart.
Be careful and get your finger better.
Hugs

Kays Kids zei

I love your beautiful garden.Especially the thyme in the shape of a heart.
Be careful and get your finger better.
Hugs

Josephine zei

Hi lief meissie, hoe gaat het
nu met je hand, je bebroken pink,
kan je alweer een beetje knutselen?

Lijkt me heel erg lastig, hoop
echt dat je snel weer de oude
zal zijn.

Enne......heb je mijn nieuwe
speldenkussentjes al gezien
op mijn bloggie?

Hou je taai lieverd,

Veel liefs,
Josephine