zondag 9 december 2012

.♥.2e ♫Advent♫ en nog meer...♥.

Hallo♥.. Lieve♥.. allemaal..♥zegt Puk..☺
Wat gaat het snel nu..;)
vandaag♥ de  tweede  advent ♥..
Als ik♥ buiten♥ kijk♥ om 7 uur..;)
is het  een Wit♥ SPROOKJE♥...lieve zucht ..het sneeuwt ♥wat Moooiiiii..☺!!♥
Zal het blijven sneeuwen♥..?

Ik♥ laat jullie nu mijn Kerst-Swap♥2012 van Valerie  zien..
die ik♥ voor Caroliene♥ en Fleur♥ heb gemaakt en zij♥ het afgelopen week♥ heeft mogen ontvangen♥..
Wat waren ze Blij♥ ..;)))))


heb er een collage♥ van gemaakt..;))
Had extra♥ een lief rose kleurtje♥ gekozen voor haar dochter♥ van 6 j..;))
de verpakking♥ ook..♥
Deze engeltjes♥ heb ik ook vorige week samen♥♥ met mijn Lieve ♥kleindochters gemaakt en hartje♥ erbij gehaakt♥ wat waren ze weer blij♥..als je die gezichtjes♥ ziet♥ ..;))
Ilse♥ 5 wilde  nog nog snel een tekening♥ voor Omie♥ maken kijk haar vlijtig♥ haar naam♥ schrijven♥ die schat♥ ..☺

Ook voor een lieve♥  kennis♥ van mij heb ik samen met haar voor een jarig♥ meisje♥   kennisje♥  van haar♥ die 6 jaar is  geworden  een prinsessentaartje♥  als cadeautje♥ gemaakt ..♥
ze had zelf haar stofjes uitgezocht ..lief rose♥ pink  kleurtje♥ ook al echt een jonge meidenkleurtje♥ wat ze al niet  zelf kiezen Lief♥  hé.. want ze♥ heeft een prinsessen♥ kamertje♥ ..;))

Als verrassing♥ had ik nog de cakejes♥ erbij gedaan♥ ..;)
En dit engeltje♥ met belletjes♫♥bij het taartje♥ gehangen  ..☺

Dan nog wat schattige♥  potjes♥ met allemaal pareltjes♥ erin voor mijzelf♥ ..;)
dus weer heel wat honingpotjes♥ omgetoverd ..;))

Ook ben ik nu nog bezig met de kerstboomtaartjes♥ en de gordijntjes♥ zijn bijna klaar ..maar die laat ik♥ van de week♥ zien..☺♪
Klop.. klop.. wie woont♥ hier in dit mooie huisje♥.lieve♥ zucht.;))
Wens♪ jullie♥ allemaal heel véél ☺♫Liefs♫..
en een ♫Fijne creatieve Zondag♥en fijne week♥..Liefs Gaby..XX♥X♥       

20 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ben je weer mooi bezig geweest met al die mooie cadeautjes. Ik geniet altijd van zoveel mooie creativiteit.
Ik zou dat snoetje van dat 6-jarig meisje wel willen zien als zij die prachtige roze taart krijgt!
Ik begrijp niet helemaal hoe het bij jou met de sneeuw zit, het regent hier al een tijd en het dikke pak sneeuw dat er lag is nagenoeg verdwenen.
Een mooie zondag, Gaby

Lieve groet,
Gerry

jacqueline zei

Wat prachtig allemaal weer, kom altijd met veel plezier even op je blog kijken....word er helemaal vrolijk van.
Jammer dat er geen sneeuw meer is.
Hier is alles sinds vannacht weg.....er heeft wel een pak gelegen.

Groetjes Jacqueline

Unknown zei

Wat een heerlijke cadeautjes had je gemaakt, zal wel zijn dat die meiden voor die heerlijke roze kleurtjes kozen, ze vinden het geweldig hè!
Wat mooi is het ook allemaal, die prinsessentaart en de gebakjes en dan ook nog die mooie potjes voor je pareltjes, wat ben je toch altijd heerlijk bezig, ik geniet zo van je mooie posten :)
Ook hier smelt de sneeuw langzaam weg en komt er regen voor in de plaats, gelukkig zitten we lekker warm binnen en net als jij weet ik me ook steeds te vermaken.
Ik wens jou ook een mooie creatieve zondag toe,
dikke knuffel van mij :)

Atelier Valerie zei

Wat een hemelse post heb jij met al die prachtig gemaakte spulletjes!
Nog een fijne zondag, liefs Valerie ♥

It's me zei

Ik vind het altijd heerlijk om bij je langs te komen.....wat ben jij creatief zeg !!...ik word er altijd helemaal vrolijk van.....geniet van een heerlijke zondag...ik ben blij dat de sneeuw weer weg is hoor...liefs van mij...xxx..

Home and Lifestyle zei

Wat een mooie post en je banner is ook prachtig!

Lieve groet, Ingrid

Ans van Ispelen zei

Wat een lieve mooie spulletjes laat je weer zien.
En wat ben je een bezig bijtje.
Het een is nog mooier dan het andere.
En die kleurtjes,echt prachtig.

Groetjes Ans

Anoniem zei

Hoi Gaby. Nog bedank voor de mooie taart. Ze was er zo blij mee. Heb haar verteld dat jij de kleine taartjes voor haar heb gemaakt. ze vonden het allemaal zo mooi. Ook haar moeder was er weg van. en gaat op je blog kijken.. En ik heb weer wat bij geleerd. door jou. Nog hartelijk bedank . Veel liefe groetjes en een dikken knuffel. Toos

Willy zei

Prachtige post maak je er altijd weer van. Het swap-pakket is geweldig, wat zal ze daar blij mee zijn. Het is hier heel gezellig op je blog, net of ik even in een sprookjeswereld ben.
Ik geniet ook van je prachtige header, heerlijk sfeertje.
Fijne week, lieve groet

Josephine zei

Ohhh lieverd wat een heerlijke binnenkomst, je nieuwe header
is een PLAATJE!!! Wat een zalig sfeertje.

Zoooooo, wat een schitterende
spulletjes heb je allemaal
gemaakt voor de Kerst-Swap.
En dat ze daar blij mee waren
begrijp ik meteen, SUPER ziet
het er allemaal uit.
Je hebt er erg vel werk van
gemaakt en de liefde waarmee
je dat deed straalt er vanaf.

En dan de mooi prinsessentaart
met kleine taartjes en de
engeltjes die je samen met je
kleindochters hebt gemaakt.
Meisje toch war heb je het druk gehad met al deze creatie's.

En je omgetoverde honingpotjes,
het is toch enig allemaal.
En ik weet nu in ieder geval ook
dat je gek op honing bent, hahaha.

Lieverd, ik heb genoten van je
prachtige post, geniet van een heerlijke nieuwe week.

En wie weet komen de sneeuwvlokjes wel wee terug.....

Veel liefs,
Josephine

Loraine Living zei

Wat een mooie creaties... Love pink ;) het ziet er zo prachtig uit!! Een fijne nieuwe week, lieve groet Diana

little sweet things zei

Wat ziet je blog er heerlijk winters uit Valerie!
En al die cadeautjes... stuk voor stuk prachtig.
Op pinterest kwam ik die gestapelde taart ook tegen maar dan met gestapelde sterren, misschien een ideetje voor jou, jij bent zo creatief!
Lieve groet, Sas

Jeanet zei

Wat heerlijk dat je zo kunt frobelen met je kleindochters ziet er super uit allemaal !
Vindt het plaatje in je banner zo gaaf !!

Groetjes Jeanet

Wateringen zei

Goedemorgen lieve Gaby,

Meisje wat ziet alles er hier toch prachtig uit!
Die kleurtjes...en ja die schattige taartjes...en dan zo'n schattig strikje met belletjes...
Het is een snoeperig feestje om bij jou op visite te komen.

Ja en jouw header is gewoonweg super!!!
Heerlijke warme kerstgevoelens krijg ik als ik bij jou langs kom...

Meisje ik wilde je ook nog bedanken voor je lieve mail...dit was als een zalfje voor mijn ziel..

Ik wens je liefs en meer dan goeds,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Juliëtte zei

Wat een creativiteit!!
Wat heb je een prachtige spulletjes gemaakt!
Heerlijk hoor al die sneeuw!
Hier is het eindelijk ook begonnen met sneeuwen.
Jij ook een hele fijne week!

Liefs, Juliëtte

*Mieke*Petitevictorianrose*and*PastTimeChildhood zei

Lieve Gaby, wat prachtige kadootjes heb je gemaakt in zulke lieve kleurtjes !!
Het ziet er allemaal zooo mooi uit op jou Blog, heerlijk om naar te kijken.
Die omgetoverde honingpotjes vindt ik helemaal het einde, zooo romantisch en toch zo handig.
Voor jou nog een creative week !!

Liefs Mieke

Krek wak wou zei

Wat een mooie en lieve kadootjes, Gaby! Super gemaakt! Trouwens ook je header is schitterend!
Liefs, Nicole

sharon's shabby creations zei

Hoi lieve Gaby,

Wat fantastisch weer allemaal ik kijk mijn ogen uit!!! Ik ben even niet actief in blogland maar in januari ga ik weer helemaal knallen hoor!!! hahahaha!! Verder wilde ik je nog bedanken voor je lieve warme winter groetjes!! Ook natuurlijk voor jou alle goeds voor ieder die je lief is!!! Nog gefeliciteerd met je zoon, net zo oud als mij!!!! ja in 1982 was een goed bouwjaar hahahaha!! Ik mis jullie mooie blogposten ook allemaal maar ik heb het echt even te druk om te freubelen en te internetten!! Nu toevallig las ik je berichtje en wilde ik even reageren!!!

Heel veel liefs Sharon

theromanticrose zei

Che bello qui!Che bell'atmosfera natalizia!Baci,Rosetta

Anoniem zei

je werk is geweldig, ik wens je een mooie kerst-seizoen
♥Doris