zaterdag 5 mei 2012

.♥ BEETJE stilleven van dit en.... ♥.?

Hallo♥ Lieve♥  Allemaal♥..
Vandaag bevrijdingsdag..;)
kijk die ♫..duifjes♥♥ van mij ( zelf gemaakt♥ )..vind ik♥ er wel bij passen ..lieve♥ zucht ..♥;)
♥ .Vredes duifjes. met een roosje . .;))   ..
de sjabloon erachter ook zelf  geschildert..

Vandaag wilde ik beetje  stilleven    laten zien  vanuit mijn ..huisje♥.. 

..deze Sjabloon♥ boven het bed♥..ook zelf  geschildert en een roos sjabloon... 
de eerstebabyschoentjes van mijn dochter onder de stolp...al bijna 27 jaar oud..waar blijft de tijd..lieve♥ zucht..;0!!

 
De mooie   rose roos die helemaal mooi♥  open bloeit. ...
en tot slot.. ♥.. nog een kleine verrassing  ...;))
waar ik♥ nu zo druk mee bezig ben ..
maaaaar nog niet klaar is  ..♥;))
Wie is  dit..?.♥. jaaa.!!??
LOLA♥ en LILY♥  en MAYLO♥ zijn dus ook heel erg benieuwd ♥..!!
Ja.. dit horen jullie♥ binnenkort ..
er is nog véééél werk♥ te doen..;))
Alvast heel♥.♥  fijn♥ .weekend♥..;))
LIEFS.. Gaby♥ .X♥X♥X..tot snel♥ ! !!..;)) 

7 opmerkingen:

Rozen van Papier zei

Dat zijn een leuke sjablonen!

Fijne zondag,

Groetjes Janny

Barbara zei

Wat mooi je Vredes duifjes & rozen sjabloon. Een snoezig stilleven en nog iets in de maak... ik ben benieuwd wat het is.
Fijne zondag!

Anoniem zei

Wat ben jij creatief zeg!!
Je hebt een leuke blog....ik blijf ook "plakken"hoor!!
Ben benieuwd wat je aan het maken bent...

Groetkes Petra,

Jeanet zei

Wat een gaaaaaave spulletjes allemaal die schoentjes zooooo lief !! Jij bent ook van alle markten thuis zie ik wel !

Groetjes Jeanet

idémakeriet zei

Halloi,
Wat leuk dat je even bij mij langs kwam , erg gezellig.
Je kunt bij mij gewoon Nederlands kletsen hoor.
Ik ben zelf een Nederlander maar woon in Zweden.
Wat toepasselijk die vredesduifjes op bevrijdingsdag, erg lief.
Lieve groetjes Gerda

Josephine zei

Oohhh wat ben je weer heerlijk creatief bezig geweest. Zo schattig de duifjes en de rozen sjabloon op de muur, jaaa daar hou ik zeker van.

En wat komt er nu aan die schattige beentjes en voetjes???
Ben heel benieuwd!

Geniet van een fijne week,

Lieve groetjes,
Josephine

Anoniem zei

Wat mooi allemaal, de foto's zijn zo romantisch! Ik vind de babyschoentjes onder de stolp ook zo bijzonder, die zul je vast en zeker koesteren. Ben benieuwd naar lopende project!

Groetjes,
Esther