maandag 9 april 2012

.♥.Tweede Paasdag...en .♥.

Hallo ♥.Lieve. allemaal.♥.
Wat was het gisteren  mooi♥ weer♥...oohhh lieve♥ zucht..;) 
het zonnetje♥ was er ook de hele dag♥ al was het een beetje fris ..;))
De kippetjes♥ keken vrolijk♥ naar buiten...
Mijn kleindochters♥ die het zoeken van de eitjes♥ spannend vonden...;)
 en de verrassing♥ van  de haasjes♥♥ Fleurtje♥ en Floortje♥  heel leuk♥...;)
van ohhhhh Omi♥... wat lief♥ daar geniet♥ je toch gewoon van...♥;))
Dan iedereen♥ zien smullen♥ van de zelf gemaakte kwarktaart ....
Nog eens even genieten♥ van de kippetjes♥ ....










De bloemen♥ die ik♥ mocht ontvangen♥...
Wat een mooie paarse♥ kleur.






Hortensia's♥ blijven altijd mooi♥ om te zien♥.....;).
Vandaag♥ nog even heerlijk♥ nagenieten♥.......................lieve♥ zucht..;)
Jullieook .....;)))))







Liefs♥ van ons...piep♥ -X♥X♥X-....♥♥








  

6 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een heerlijke fleurige post, zelfs de kwarktaart is in mijn favoriete kleurtjes. Die ziet er wel héél erg lekker uit zeg.
Ook hier genieten we nog een klein beetje na vandaag, morgen is het weer "werkendag" ;))
Liefs, Sonja

Fantasie di fata zei

ciao piacere di conoscerti, un abbraccio e buona pasqua :)
baci
Elly

Jeanet zei

Wat ziet dat er super gezellig uit Gaby , je zult zeker genoten hebben !

Je vroeg in welke winkel , het is een tuincentrum en heet de Bosrand

Groetjes Jeanet

My Home Sweet Homemade zei

Owww... wat was het gezellig bij jou met Pasen! Al die leuke kakelende kipjes overal!
Ben ook nu weer volger van je blog geworden hoor, wil al die gezelligheid niet missen!
Lieve groetjes Elly

ByVonneThuis zei

Wat ziet het er fleurig uit op je blog. Ik ga je volgen en snuffel straks nog even verder rond.

Groetjes Yvonne
Gezellig dat je bij me langs bent geweest

Wateringen zei

Hay Gaby,

Meis wat een heerlijk blog heb je zeg...
Je popjes zijn zo snoezig!

Ik wil je blog graag volgen...
En ik wil je van harte welkom heten in mijn wereldje..

Liefs Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

p.s je kwarktaartje ziet er super lekker uit...!